lørdag den 11. april 2009

Update.

Ja så er det åbenbart rygtes, at jeg er begyndt at skrive en blog. De fleste ved at jeg til daglig har min gang (og arbejde) hos Nordisk Morris Minor Lager, hvor vi jo sælger reservedele til britiske klassikere.
Nogle har øffet over min start, hvor jeg nævnte at klassiske køretøjer hører til på vejen og racerbanerne. "Du har jo ikke engang en kørende bil selv". Nej det er rigtig, men jeg har dog stadig min Dolomite Sprint som venter på bedre tider, og lyst til at gøre den klar. Jeg må indrømme at de sidste 4-5 år, har jeg mistet lysten til at rode med gammel bil når jeg holder fri, jeg får rigeligt "gammelbilsnak" til daglig via mit job.
Meeen mon ikke jeg med tiden får lysten tilbage? Fritiden går med hus, have, campingvogn og en fisketur i ny og næ. Joe så er der jo også lige den garage der skal have nyt tag, osv.
En reperation af en motor, gearkasse, overdrive, et par karburatorer, og andre småting der kan være på arbejdsbordet, sniger sig også ind i mellem.
Ellers havde jeg jo en travl arbejdsweekend på Veteranbilmessen i Fredericia d. 4-5 April. Der var ikke noget der tydede på at der er krise i "gammelbilkredse", som pressen jo fortæller os der er over alt! Interessen var stor som den plejer, men det kan da godt være der ikke blev solgt så mange hele biler som der før er blevet solgt på messen.
De tre efterfølgende dage var telefonerne rødglødende på jobbet, så mange skulle sikkert skrue gammel bil her i påsken.
Angående min Dolomite Sprint, så skal jeg nok lige lægge et par billeder på bloggen, så I kan se at den findes endnu.
Happy Motoring til jer der kører.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar